Nu så!

Nu har vi äntligen hittat den där sladden som varit borta!  Så nu lägger vi upp bilder också!

Vad har hänt sen sist?? Jo! Mamma har äntligen fått nytt jobb! Samma som hon har, fast på ett annat ställe....jag fattar ingenting...trodde hon skulle vara hemma med mig, men näääää....hon ska jobba. Töntigt att jobba. Villl hellre att det ska vara som innan, då lekte jag med Elise o Milla nästan varje dag!! Men det kanske blir så snart igen;)
Men mamma är glad, då är jag o pappa glada också;)

fast vi ska leka imorn, så det ska bli kul! Mamma sa att de inte bor kvar i samma lägenhet längre, de har fått en större för att de ska få en lillebror till sommaren....har fortfarande inte begripit vad en lillebror är för något. Såg en bild, Cissi (deras mamma) har tagit kort på den i magen....den ser ju läskigt ut... Fast sen visade mamma kortet hon tog på mig i  magen, jag blev ju ganska söt trots jag så lika läskig ut;)

Nu ska ni få titta på några bilder. Jag är med på allihopa! Bra va??!!;)

Så snygg jag e! Men tyvärr har håret vuxit ut igen...så det är dags för mamma att klippa mig igen!Jag hjälper mamma att tvätta!Jag och min Linslus?Jag, Elise o Milla och mammor fikar!Hemma hos mormor o morfar! Jag Jag provar solbrillor!!Ibland hjälper jag pappa lite också med att bära verktyg!

Kommentarer
Postat av: moster

kärlek

2009-03-08 @ 23:16:40
Postat av: Erica

jasså det e så du tvättar din unge, i tvättmaskinen ;)

ja man kanske borde prova det....

2009-03-09 @ 15:03:08
URL: http://ericasfamilj.blgg.se
Postat av: tant anneli

jösses va duktigt du e på att skriva oscar =) hälsa mamma att jag ringer snart!!! massa pussar till månen å tebax!

2009-03-12 @ 21:32:49
Postat av: Faster Jennie

Haha, på den översta bilden ser han ju ut som mig ;)

2009-03-17 @ 21:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0