Skadad:(

Ojojojoj....ni kan tro att jag är sur på min mamma nu!! Men först ska jag berätta om gårdagen! Mormor o morfar var hemma hos mig och hälsade på! Så kul! Jag fick ytterligare en chans att vara pajas! Fick smaka lite pizza också...verkar vara en okej maträtt;) Och idag var jag , Elise o Milla på Funhouse i Malmö! Det är ett lekland där man får springa hur mkt som helst för er som inte vet!;) Var där strax efter de öppnade så vi var först ut;) Jag klättrade som jag aldrig gjort förr, åkte rutschkana, lekte med bollar ..ja gud vet vad!! Sen hittade mamma en hoppborg som passade oss små...lite svår att gå i, så jag valde att ligga och dra mig fram;) Sen så hände det något så mamma titta bort i 2 sek, och då hände det...jag stod upp på kanten och ville ner...och ner kom jag!! Med pannan först! Sen näsan....och det var en matta som liksom brändes...så då blev jag dösur på mamma! Herregud...hur svårt kan det vara att aldrig släppa blicken från mig?? Blir galen! Fick ett blåmärke i pannan, brännsår på näsan och är röd vid ögat! Men förutom det så hade jag o tjejerna störtkul, sen gick vi till McDonalds och käka äpplebitar, lite pommes frites, hamburgare och glass! Våra mammor kände sig verkligen som bra förebilder;) Lite bilder från idag och igår!

Kommentarer
Postat av: Erica

ja stackars lilla oscar som måste stå ut med en dålig mamma som inte kan ha koll på han ;)

2009-03-15 @ 19:25:27
URL: http://ericasfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0