Solbrills!!

Igår så var jag, Elise o Milla (plus mammor) på Burlöv center efter de hämtat mig på dagis. Först åt morsorna på McDonalds....vi fick smaka lite pommes frites, schysst.....(snåla morsor;))

Sen så gick vi runt lite i affärer, och vi alla tre fick egna solglasögon! AScoola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vi avslutade shoppandet på Coop. Elise är mästaren på att kasta iväg nappen hela tiden....och jag kan ju inte vara sämre än en tjej! Så jag gjorde likadant....sen muttrade mamma något om att vi inte skulle få leka mer...fattar inget;)

Sen kom vi hem..jag gick och la mig en stund..mamma också. Tar på krafterna att knappt göra något!;)

Sen åt vi pytt i panna, en helt klart godkänd rätt! Hur kul som helst att äta! Efter det så gick vi ut med hundarna, de e faktiskt rätt kul! Mamma "släppte ut" mig så fick jag också gå lite och rasta av mig! Fast jag ville bara gå in i buskarna och klappa vattenpölar och gå åt andra hållet så efter en liten stund så fick jag hoppa ner i vagnen igen;) Men det var ett tappert försök morsan!!;)

Bilder kommer så snart jag hittat sladden till mammas telefon/kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0