fortfarande ingen sladd till kamera:(

men ni får använda fantasin;) Igår fick jag ett par blåa supercoola "foppatofflor" av mamma! Hon e bara bäst!

och så har jag fått massa regnkläder, kläder och ett eget städset av mormor o morfar! De åkte förbi här förra veckan innan de skulle till Tyskland, för morfar fyllde tydligen 60 år...och jag köpte en fjärrstyrd helikopter till honom för det ville han ha! Han blev jätteglad! Hoppas jag får leka med den nästa gång vi ses!

Jag har varit hos tandläkaren....igen.... Jag satt i min matstol och hjälpte pappa laga mat, men mamma hade satt mig så långt från kanten (för jag skulle hålla tassarna borta och inte kunna välta..)men så fel det kan bli. Jag sträckte mig allt vad jag kunde och gungade till....så hela stolen välte!!! Och jag flög såklart in med hela ansiktet i alla lådhandtagen!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH så ont det gjorde!!! Blodet sprutade och jag skrek!!! Men mamma bara suckade...tror hon börjar bli trött på mina upptåg och skador. Så iaf, vi var ju tvugna att hälsa på farbror tandläkare igen och allt såg bra ut! Jag charmade alla där  och fick ta en leksak ur lådan! Jag valde ett armband:) var jättefin i det, men hann tappa det inom 10 min när vi gick till Elise o Milla:( Var där och hälsade på en snabbis. Käka lunch, lekte med alla deras superroliga leksaker, välte ut Cissis kaffe över hela deras matta, slog Milla och drog Elise i håret. En vanlig dag alltså;)

Idag var jag på dagis en stund, sen hem för att sova. Sen åkte jag o mamma till IKEA, för hon skulle handla hyllor till hallen som hon o pappa ska sätta upp imorn när jag e på dagis...så tråkigt att missa sånt kul;)  Vi åt köttbullar på IKEA också, älskar det!!! Jag åt jätteduktigt själv, och fick en glass efter  maten! varför kan man inte få det flera gånger varje dag??? E  ju så gott!!

Som sagt, dagis imorn en stund...sen ska mamma jobba i helgen så jag får se vad jag o pappa hitta på för bus!

Trevlig helg allihop!!

Kommentarer
Postat av: Erica

du kommer aldrig få passa mitt barn ;)

2009-05-30 @ 21:28:23
URL: http://ericasfamilj.blogg.se/
Postat av: Erica

tror vi lugnar oss lite, har pretty much med denna lillskiten redan...men klart vi måste ha fler barn :)

hur går det för er, händer det nått i muttan? ;)

2009-06-20 @ 09:32:29
URL: http://ericasfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0