fredag igen:)

jaja...jag vet att bloggen nästan ligger nere, men skäll på mamma, inte på mig! Vi har varit sjuka allihopa, pappa värst. Han har tom legat på sjukhus. Det visade sig vara något som kallas bihåleinflammation. Det var jätteläskigt, han hade sån huvudvärk så han inte ens kunde leka med mig:( Men nu mår vi alla bra igen! Jag ramlade ute på gården förra veckan och skrapade upp hela ansiktet...bara mer att lägga till på min meritlista;)

Jag har lekt rätt mycket med Elise o Milla, det har varit jättekul, saknar dom så när jag e på dagis:( Och idag var jag o mamma med Erica o Filippa på IKEA, var helt ok...hon e fortfarande rätt liten så hon kan inte dom lekarna jag kan...men snart så! Var ändå kul o se henne, tyckte mamma mös med henne lite för mycket för min smak....hno får ju inte glömma av mig liksom!

Mormor o morfar var nere här förra helgen! Jag var på marknad med dom, medans mamma hämta pappa på sjukhuset. Jag fick ett par solglasögon till, shorts och åt korv med mos! MUMS!!! Sen åkte vi till Lomma, där de skulle campa med husbilen, superkul! De var med ett par bekanta som heter Joakim o Margreth, och de var jättesnälla! Joakim drog ner min mössa över ögonen så gick jag iväg fast jag inte såg nåt! Hur kul som helst!!

Faster Jennie konfimerades i lördags så vi hann med ett restaurangbesök mitt i allt! jag och Kajsa sprang runt o busade hela tiden nästan!

Mamma hälsar att sladden till kameran e borta igen, så ni får inga bilder nu.
Ha en trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Erica

Tack för Ikea rundan det va trevligt, vi ses alltför sällan! Ta och ses en dag med våra andra fyrfotade odjur!

2009-05-18 @ 22:08:03
URL: http://ericasfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0